Tuesday, July 06, 2010

nk buat.. tpi..

mm dh pukul 4.15pg.. whole night td abeskn ms tgk MasterChef, Rescue Special Ops, CSI, Hung dan Burn Notice. pstu bile tgk jam baru kol 12.20mlm, pasang plak DVD Duyung (yg dh tgk 3x dlm ms 3 ari).. smbil rebuskn cili kering utk buat sambal cili tu. abes Duyung baru dkt2 kol 2 je, jd psg plak 100 Days with Mr Arrogant (sdah tgk 2x).. half way dh xde mood dh nk tgk. tgk jam baru 3pg.. kire2 slalu tdo dlm 7-8 jam, jd kalo tdo skang nnt kol 11pg dh bgn. xleh xleh sbb slalu Dear kol 12.30 bru kuor. nnt nk buat ape kalo bgn awal sgt??


jd, ngadap FB smpai tenung screen pn tembus. pstu blog-hopping. tu pn boring.. tpi dpt satu observation dr blog-hopping ni.. org yg lawa2 / hensem2 ni, mmg drang nyer circle of frens tu org yg lawa2 / ensem2 cm drang gak (sbb blog-hopping ni is dr link blog2 drang =  friends' blog ah kirenyer. not my fren, just others than i follow). 


xpe la.. aku rse aku ade frens, but not good frens or great frens.. smlm tgk citer pn tepk, kalo la aku jd org cm dlm citer tu (bf dier kne blasah ngan bapak dier yg abusive yg kndian bunuh diri), aku ader ke kwn yg akan buat bnde yg same kt aku (kwn yg pepagi buta kol 3-4 rush dtg sepital dan dok situ teman wlpn aku suro blik).. sdiri tnyer, sdiri jwb => mstilah xde.. kau sdiri pn tau kau xkn bitau sesape. jgn mgharap.. 


in realiti pn, the only best fren yg aku rse aku ade is my bf. so if dier xde, i'm back to being alone. and like before, smer bnde pn buried inside. smpai ble aku bley tahan? aku pn xtau....


kn aku dh menyimpang.. xsabit lgsg ngan citer blog-hopping td.


anyway, dh 4.45pg. lamenyer aku pk utk entry kali ni.. i guess nk kne tdo kot..


nk mkn, tpi xlalu..
nk tdo, tpi xngantuk..
nk nangis, tpi xleh.....
nk buat, tpi takut...

2 comments:

anak_ogik said...

jgn wat wlu pn berani...tk baik...

smashlee said...

tau...