Wednesday, February 23, 2011

selalu..

found this while blog-walking... slalu sgt.. true.. tapi..
-----------------------------------

Selalu aku ingat kau adalah yang terbaik
pernah hadir dalam hidupku

selalu aku ingat begitu
selalu sangat..

Selalu aku fikir kau cinta yang terhebat
pernah ada dalam hidupku
selalu aku fikir begitu
selalu sangat..

Selalu sangat aku menyangka semua itu betul
tanpa mahu meneka hidup ini penuh dusta
selalu aku mengira begitu
selalu sangat..

Selalu sangat yang ku ingat terbaik adalah yang terburuk sebenarnya
selalu sangat yang ku kufikir terhebat adalah kosong semata-mata
selalu sangat yang ku sangka benar adalah dusta belaka
selalu aku menerima semuanya tanpa prasangka
selalu sangat..
selalu sangat.....


credit to Nani Rostam

2 comments:

nihadriz said...

Wei, keropok ko aku tak bagi-bagi lagi. esok aku balik terengganu, aku try carikan cuka kepok yg dalam botol tu ek. jgn sedih2. makan kepok lekor lg best :)

smashlee said...

hohoho msuk freezer la wei.. aku kt kulim dh ni.. stat kije.. next aku blik lg sebulan lebey ni...