Thursday, August 27, 2009

malangnye nasib ku~

minggu ni aku ader 2 kelas je sbb lg 2 kelas cancel.. (bad sbb sangap kt umah, good sbb dpt chat ngan dear! hee~). so ptg td aku pegi my 1st class.. dlm kelas tu, manusia mane laaa bijak sgt pegi bukak smer tingkap kt blkg classroom tu. and bodohnyer laaa aku, pegi bwk jacket yg x setebal maner..

whole class aku menggigil.. dh la sejuk, sakit pinggang, kusi keras. duduk cm biaser salah, duduk besila pn salah. aduiiiii. pulak tu, towards the last 30 mins of class, aku dh blur. ader pulak mamat tnyer smthg kt prof.. prof tu plak dok pk2 cmner nk jwb soklan.. trus kelas tu abis kol 9.15mlm (7.15pm mesia) instead of kol 9. and aku telepas shuttle nk blk. kne tunggu 30min for the next one. bagusnyer smbil tunggu tu kene tiup ngan 'angin sepoi-sepoi bahasa'. huwaaa!!!

ni pulak, aku xleh nk tdo lg.. dh kol 2pg.. esok ader kelas kol 12tgh ari...

2 comments:

hana said...

ceh... professor degree kat uitm lg pemalas doe

btw, angin sepoi2 bahasa tu angin rindu
hahahaha angin rindu katanya

smashlee said...

prof ni bukan pemalas, ter-rajin.. lecture notes kitorg tulis tangan tu, pastu fotocopy utk smer org.. yg pening nyer biler bc tulisan dier tu....

uishh kalo angin rindu mmg aku tecegat kt situ je, xmo blk hehehe ;)