Sunday, August 09, 2009

soklan pedas kn hanimichi?

* this is long due, dok dlm Draft lame dh..

bile aku bce blog hanimichi dan pk2 blk.. aku ader sebab yg same knape aku suke duduk jauh.. sbbnyer is rmai org suke tnyer aku soklan yg aku sdiri xleh nk jwb.. yg lg buat aku pening ialah bile darah daging sdiri yg suke tnyer..

1- k.li bile nk kawin?
2- lamer dh ni tunggu, biler nk dpt mkn nasi minyak?
3- biler nk dpt abg ni?
4- u punyer turn bile plak (from my mum's fren to her)? mama's answer senang je, "insyaAllah" tp pastu she hints to me la kn, adui.

slalunyer aku respon dgn senyum je. biler kne tnyer lg aku jwb "ntah, blum smp masa lg". bile dh xtahan aku jwb, "ye la ye la.. tgk la nnt2". kalo mood aku ok, aku jwb "akhir tahun kot.. tp tahun nyer xdecide lg".. betapa senang ckp dr buat kn? org lain xfikir ke cmtu? kalo dh smp time, dpt la kad.. kalo xde tu, meaning xde la kn? susah ke nk trime? aku sdiri xde la kalut sgt, drang plak yg lebey-lebey..

penat...

No comments: