Tuesday, August 31, 2010

ntah kenapa..

skang aku rse down sgt.. lg teruk sbb aku xtau knape.. dr ptg td, tetbe je ati rse sedih.. sebak dan tepkse menahan air mata jatuh sbb time tu aku dlm kelas.. nasib aku duduk row blkg skali, so xde ah nmpk sgt. wlpn dlm tahan tu, mata aku tembus tgk skrin kt dpn. dan kdg2 selisih pndg jugak dgn lecturer. jd aku buat muke xbsalah je..


ntah la.. aku pn xtau ape sebabnye.. mgkin dh smpai masanya.. mcm dh lamer aku xrse depress cmni. waktu cmni, segala mcm bnde akan keluar.. time ni aku pikir, ape aku ader, ape aku dh capai dan knape aku buat semua yg aku buat.. kesimpulannya slalu sama.. slalunyer aku rase lg sedih dan useless.. 


27 tahun idup.. cm xde ape2 yg aku bley kata milik aku.. hasil tgn aku.. kosong...


secara jujurnya, kdg2 aku pn dh x kenal siapa aku....


walau aku senyum bkn berarti,
aku slalu bahagia dlm hari..


kalaulah dia ada skang... aku xperlukn kata-kata...

2 comments:

anak_ogik said...

klu kite rase teruk..ade ag yg teruk dri kite...

smashlee said...

mmm..